piątek, 4 sierpnia 2017

Kolejna rewelacja Babyliss

***











Witam Was moi drodzy w kolejnym poście. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję sprzętu od firmy o której już tu kiedyś pisałam. Mówię o Babyliss. Poprzednim razem pisałam o automatycznej lokówce, którą pewnie każdy kojarzy, bo jest teraz bardzo popularna. Lokówka bardzo dobrze się sprawdziła i rzeczywiście dała radę moim włosom. Loki robiły się błyskawiczne i były wręcz idealne. Jakiś czas temu znalazłam w sklepie także produkt tej marki i muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił. Nazywa się Babyliss Twist Secret. Jako, że lokówka sprawdziła się doskonale tak postanowiłam zaryzykować i spróbować także tego cuda. 

***

Jakoś wcześniej nie miałam okazji widzieć tego sprzętu w sklepach. No ale teraz trafił w moje łapki. Produkt służy do robienia idealnych twistów. Posiada dwa przełączniki. Na pierwszym Twist Secret roluje nam włosy a na drugim robi idealnego twista. U góry mamy dwie ''żabki'', którymi łapiemy kosmyki włosów z których chcemy zrobić twista. Jako, że takiego twista zrobić jest dość ciężko i zajmuje nam to trochę czasu jeśli chcemy, żeby wyglądało to idealnie tak z tym urządzeniem robienie takich perełek jest niezwykle szybkie i proste.

***

***
Dzięki temu urządzeniu możemy robić najróżniejsze fryzury a także wplatać różne wstążki i koraliki w twisty! Fryzury wyglądają wtedy niesamowicie oryginalnie i ładnie. Jesteśmy w stanie robić najprzeróżniejsze fryzury w stylu boho i nie tylko. Ja osobiście jestem zachwycona tym sprzętem. Na stronie Babyliss znajdziemy wiele propozycji jak możemy upiąć włosy. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia bo możemy upinać je jak tylko nam się zamarzy! Twister - tak go nazwę po swojemu działa za pomocą baterii, które mamy w komplecie. 

Osobno do kupienia są przeróżne zestawy gumek, spinek i wstążek do wplatania w twisty. Osobiście zamierzam zakupić coś takiego i powymyślać różne fryzury. Jesteście zainteresowani tym, żebym wrzuciła parę moich propozycji w jakimś kolejnym poście? Piszcie w komentarzach! 

Urządzenie oraz zestawy spinek i wstążek.

Fryzury jakie możemy uzyskać za pomocą Babyliss Twist Secret 
Ja osobiście uwielbiam to urządzenie. Teraz mogę robić różne ciekawe fryzury w szybkim tempie. Ceny produktu wahają się od ok. 80 zł - 120 zł. Zależy od sklepu. 

Jedna z moich ulubionych fryzur.
Jak Wam się podoba? Co o tym sądzicie? Chcecie post z samymi fryzurami? Jak Wam mijają wakacje? Gdzie byliście a może dopiero się wybieracie? Piszcie w komentarzach. 
Ja osobiście wakacje spędzam w kraju. Teraz na szczęście jest bardzo ciepło i jest cudowna pogoda. Nic tylko się opalać. Ha! i to właśnie robię !

***
Miłego dnia, wypoczywajcie i do następnego postu!





15 komentarzy:

  1. Efekt śliczny. Jeszcze jak by wczepiło się w to jakieś dekoracje np. sztuczne kwiaty efekt był by słodki, takie dziewczyński.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe urządzenie :)
    Ja od dłuższego już czasu kręcę włosy naturalną metodą.

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt i wcale nie takie drogie!;)

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszła Ci ta fryzura. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam głowy do takich fryzur:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś podobne urządzenie, gdy byłam mała :) Stało się hitem wśród koleżanek - nosiłyśmy te same bluzki Hannah Montany i takie właśnie twisty :D

    Świetny blog! Obserwuję xoxo

    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę! :o Pamiętam, że miałam za dzieciaka coś takie ale to kompletnie nie działało hahaha

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe urządzenie :)

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę! patrząc na cenę to już chcę mieć takie cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super efekt :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatna rzecz. Ja u siebie taką mam
    https://kazaro.pl

    OdpowiedzUsuń