niedziela, 5 marca 2017

Bell HYPOAllergrenic Eye Brow Set - czyli nie za drogo a dokładnie?

Cześć wszystkim,

Dzisiejszy post będzie o brwiach. Brwi to nieodłączny element makijażu. To one sprawiają, że nasza twarz wygląda bardziej wyraźnie. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić produkt na który niedawno natknęłam się w drogerii. Mowa tutaj o BELL HYPOAllergenic Eye Brow Set. Już od dawna zastanawiałam się nad malowaniem brwi cieniami. Na ogół podkreślałam je zestawem Eyebrows creator z Lovely oraz Brow Modelling Stick z Bell. Będąc w drogerii chciałam kupić zestaw z Lovely ponieważ mi się skończył - tylko tą wersję ciemniejszą, bo uznałam, że ta którą posiadałam była nieco za jasna dla mnie. W tym momencie natknęłam się na Eye Brow Set z Bell. Zainteresowała mnie cena ponieważ produkt kosztował niecałe 17 zł. W porównaniu do zestawu z Lovely to duża różnica, bo Eyebrows creator kosztuje ok 40 zł. Postanowiłam przetestować ten zestaw. I tak chciałam spróbować cieni. 


Opakowanie prezentuje się jak na zdjęciu. Jest bardzo praktyczne co oznacza, że możemy zabrać go wszędzie i nie zajmie nam zbyt dużo miejsca. 
Po otworzeniu pudełka widzimy, że zestaw zawiera dwa cienie, żel oraz szczoteczkę i pędzelek oraz lusterko. 




















Ja kupiłam odcień o numerze 01. I to była chyba dobra decyzja.

Najpierw dokładnie wyregulowałam moje brwi. Mój cały codzienny makijaż jest już na zdjęciu prawie gotowy. Brakuje tylko brwi.

Najpierw nakładam na brwi żel i wyczesuję dokładnie później podkreślam dolną granicę brwi. Później podkreślam brwi na łuku a na końcu przód. Robię wszystko tym jaśniejszym kolorem. Rozczesuję brwi szczoteczką usuwając nadmiar produktu. Kolejnym krokiem jest użycie ciemniejszego cienia na łuk. Poprawiam. Najmniej produktu daje na przód. ( AH TE MOJE FACHOWE NAZWY). Nie chcę żeby brwi były zbyt przerysowane a ładnie podkreślone. Rozczesuję jeszcze raz nadmiar produktu i brwi gotowe! Zobaczcie na efekt.

Wybaczcie jakość, ale słońce przestało ze mną pracować nawet w kuchni. Moim zdaniem efekt jest całkiem okej. Jedynie co chciałabym zmienić w tym zestawie to pędzelek, który powinien być nieco cieńszy. Brwi są bardziej podkreślone i widoczne a do tego ładnie wyczesane i ułożone. Cienie nie sypią się i nie rozwalają. Wszytko według mnie idealne pasuje. Jak dla mnie super i do tego o wiele taniej co jest ogromnym plusem.
Według mnie produkt jest warty polecenia.

Na koniec poprawiłam jeszcze nieco rzęsy żeby bardziej się odznaczały.
Tak więc ja już jestem gotowa i lecę na niedzielny obiad! Mam nadzieje, że post się podobał. Z tego co mówią moi znajomi to robię wszystko na opak jeśli chodzi o malowanie brwi haha a jak jest u Was ? Jakie są Wasze sposoby? A może jesteście szczęściarami i macie na tyle ładne i gęste brwi, że nie musicie nic z nimi robić? Piszcie w komentarzach jakie są Wasze sposoby na malowanie tego elementu makijażu! No i czy post Wam się podobał ? Dziękuje za ostatnie komentarze! Miłej niedzieli kochani x

Post powstał dzięki współpracy z portalem Kobiece Porady  Znajdziecie tam wiele artykułów o różnej tematyce! Polecam!

11 komentarzy:

  1. Śliczne masz brwi kochana, tej paletki jeszcze nie miałam obecnie używam color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, efekt świetny. A paletka warta swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszły te brwi , uwielbiam tą paletkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną paletkę, bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bell to zawsze niezawodna marka
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny efekt, pięknie wyglądsz.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bell lubię tą markę ale uważam że jest trochę nie doceniona :)
    świetny efekt kochana
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt wow. Co do produktów Bell aktualnie żadnych nie mam ale kiedyś je lubiłam ;p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super efekt :) ja nie potrafię malować swoich brwi, przez to delikatnie podkreślam ich kolor jakimś cieniem do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt świetny! Ja do swoich brwi też użtywam tylko cieni.

    OdpowiedzUsuń