czwartek, 17 sierpnia 2017

#Niezawodna8 -filmy

Jako iż Jestem maniaczką kina i filmów tak na moim blogu nie mogło zabraknąć posta pod akurat tym tytułem! Więc dzisiaj zapraszam Was na wpis o filmach, które zrobiły na mnie największe wrażenie. Nie zatrzymam się na jednym gatunku. Będą one wymieszane dlatego mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Filmy są podane w przypadkowej kolejności. Postaram się wymienić filmy, których nie polecałam w poprzednich postach.

1. La Cara Oculta 

***
 Belén, narzeczona młodego dyrygenta filcharmonii znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Ukochany kobiety szybko układa sobie życie z inną . Nie wie jednak o jednym bardzo ważnym szczególe.  

 Thriller / horror / Hiszpania / 16 września 2011 / Andrez Baiz

Filmu nie zaliczyłabym do kategorii horror. Może bardziej thriller. Film bardzo mnie zaciekawił. Jeżeli któraś z Was jest fanką Trzy metry nad niebem i oglądała drugą część w której gra Clara Lago i oczywiście lubicie tą aktorkę to film dla Was. Clara świetnie również zagrała tę rolę. Bardzo polecam. 

Film online

Nie jesteś pewna ? Sprawdź go. 

2. Ponad wszystko 

***

Maddy dziewczyna chora na bardzo rzadką chorobę nigdy nie wychodzi z domu. Poznaje chłopaka z sąsiedztwa i jest gotowa zaryzykować własnym życiem by spędzić najlesze chwile w swoim życiu.

Dreamat / Melodramat / Stany Zjednoczone / 19 maja 2017 r. / Stella Meghie 

Film luźny - romantyczny. Typowy dla nastolatków. Czasami lubię spędzić czas na oglądaniu czegoś luźnego. Ten film właśnie taki jest. Polecam na ciężkie dni, kiedy chcemy po prostu odpocząć. Dodatkowo w filmie gra kolejna aktorka z jednego z moich ulubionych filmów. Kojarzycie Rue z Igrzysk Śmierci ? Oto ona. Może jednak faktycznie ulubieni bohaterowie ożywają.

Film online

Czasami czytam ulubione książki od tyłu. Zaczynam od ostatniego rozdziału i przesuwam się ku początkowi. W ten sposób bohaterowie przechodzą od nadziei do rozpaczy, od samoświadomości do zwątpienia. W romansach pary zaczynają jako kochankowie, a kończą jako dwoje obcych sobie ludzi. Książki o dorastaniu stają się powieściami o utracie sensu w życiu. Ożywają ulubieni bohaterowie.
 3.Przeczucie
***

Co zrobiłybyście na miejscu Lindy gdybyście dowiedzieli się, że Wasz mąż zginął w wypadku samochodowym, a następnego dnia spotkałybyście go w kuchni? 

fabularny / Stany Zjednoczone / 16 marca 2007 / Mennan Yapo 

Zaliczam ten film do jednego z moich ulubionych. Bardzo wciągający i niezwykle ciekawy. Każda kolejna minuta sprawia, że chce się oglądać dalej. A koniec najlepszy i najgorszy jednocześnie. Polecam całym sercem.

Fil online

Wierzymy w coś większego od nas samych jak nadzieja czy miłość. Nigdy nie jest za późno by zrozumieć co jest dla nas ważne i walczyć o to. Każdy dzień w naszym życiu może być cudem.

4. Był sobie pies 
***
Czy tylko koty mogą żyć po kilka razy? Psy nie mogą być gorsze. Bailey przekonuje się o tym na własnej sierści, gdy odradza się w kolejnym merdającym wcieleniu. 

Fantasy/ Dramat filmowy / 26 stycznia 2017 / Brazylia / Lasse Hallstrom

Tego przepięknego i cudownego filmu nie mogło zabraknąć w mojej top ósemce! Świetny film o bezwarunkowej miłości i przyjaźni i wspaniałym kochającym psim sercu. Film chwyta niezwykle za serducho, ale także bawi na każdym kroku ( polecam wersję z dubbingiem). Muszę przyznać, że stawił mnie na nogi i dał kopa w dupala oraz nadzieję po stracie mojej psinki.( Albo to ona dała mi kopa w dupala). Tak czy siak niesmaowicie polecam ten film.

Film online
Nie ma złych psów, są tylko źli ludzie

5. Chata
***
Mężczyzna po stracie ukochanej córeczki pogrąża się w smutku. Otrzymuje list który na zawsze zmienia jego życie. 

Fantasy/ Dramat / Stany Zjednoczone / 3 marca 2017 r. / Stuart Hazeldine

Kolejny świetny film, który podtrzymuje na duchu i daje nadzieję. Według mnie bardzo mary film, który  w świetny sposób wyjaśnia sens śmierci i porusza sprawy osądzania. Dobry film dla ludzi niepewnych swojej wiary.

Film online

Wydając sądy, musisz uważać się za lepszego od tego, którego osądzasz.

6.Pasażerowie

***
Wyruszasz w podróż do innej galaktyki. Obudzisz się z hibernacji za 83 lata. Co robisz gdy nagle budzisz się za wcześnie? O 83 lata za wcześnie?

Fantastyczny / dramat / Stany Zjednoczone / 2016 rok / Morten Tyldum 

Bardzo fajny i ciekawy film. Oprócz gatunku gatunku fantasy i dramatu dodałabym także, że jest to film akcji. Bardzo mi się podobał. Ogromnym plusem jest także to, że gra w nim niesamowita Jennifer Lawrence. Polecam, warto na niego zwrócić uwagę.

Film online
Jest powód dla którego się obudzili.

7. Wszystko zostaje w rodzinie 
***
Ten moment kiedy twój chłopak musi poznać twoją zwariowaną rodzinę... albo kiedy twoja rodzina musi poznać twoich szalonych znajomych i zwariowanego chłopaka. 

Komedia / Francja / 11 marca 2016 r. / Nicolas Benamou

Świetna komedia. Uwielbiam niektóre francuskie komedie zwłaszcza z tymi aktorami. Film niezywkle zabawny i lekki. Polecam każdemu na ciężkie wieczory. Na 200% poprawi Wam humor. 
Wyluzuj, Varg - wychrypiałam - może po prostu potrzeba ci kobiety? Znajdź jakąś, która nie ma na nazwisko .jpg.

8.Allibi.com

***

Właściciel firmy zajmującej się wymyślaniem wymówek na przeróżne sytuacje zakochuje się w kobiecie, która brzydzi się kłamstwem. Jak ukrywa zawód, który wykonuje? - wymyśla wymówkę.

Komedia / Francja / Philippe Lacheau / 15 lutego 2017 r.

Kolejna francuska komedia w wykonaniu tych świetnych aktorów. Luźna, śmiaeszna i dobra na każdego doła. Polecam serdecznie! Istnieje szansa, że jeszcze dopadniecie ją w kinie.

Jestem prawnikiem - brzydzę się kłamstwem.
Gdzie się dało i gdzie znalazłam dodałam linki do filmów online. Miłego oglądania i piszcie który podobał Wam się najbardziej :) A jakie są Wasze ulubione filmy? Piszcie w komentarzach! Dziękuje za wszytkie ostatnie! Dobranoc kochani i do następnego postu  xx

6 komentarzy:

  1. Ja też jestem kinomaniaczką, uwielbiam oglądać filmy :) Z tych wymienionych przez Ciebie widziałam tylko "Był sobie pies", który baaardzo polecam wszystkim, jeden z najlepszych filmów, który ostatnio widziałam i "Pasażerowie", który średnio przypadł mi do gustu :) W najbliższym czasie mam zamiar obejrzeć "Ponad wszystko" i "Chata" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam tylko 4, 2 zamierzam najpierw przeczytać i zaciekawiła mnie 3 . Fajnie, że dałaś od razu linki ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chatę i Ponad Wszystko muszę obejrzeć. Czytałam "Ponad Wszystko" i bardzo zauroczyła mnie ta książka.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zabieram się właśnie za oglądanie ostatniego filmu polecanego przez ciebie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaciekawiona filmami "Chata" i "Był sobie pies", myślę , ze w najbliższym czasie zrobię sobie noc filmową ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.hu/?m=1

    OdpowiedzUsuń