piątek, 16 czerwca 2017

Długa sukienka i espadryle czyli kolejna letnia stylizacja

Witam Was moi drodzy :)

Prawie miesiąc nic nie dodawałam, chociaż pomysłów mam pełną głowę. Zbyt dużo się wydarzyło przez ten czas. Nie tylko tych dobrych rzeczy. Niewiarygodne jak człowiek potrafi przyzwyczaić się do zwierzęcia. Zwłaszcza jak był obok przez więcej niż pół jego życia i zawsze pokazywał to jak bardzo go kocha. Dziesięć lat to stanowczo zbyt mało moja kruszynko..
Żadne słowa nie wyrażą to jak bardzo mi przykro...





Z bardziej pozytywnej strony mamy długi weekend. Po nim czeka mnie pierwsza część egzaminu zawodowego. Tak właściwie czuje się spokojna. Jestem przygotowana w 99.9 %, bo przecież na 100% nigdy pewnym być nie można.

























Wczoraj wybraliśmy się nad Olzę żeby odpocząć i zregenerować siły na końcówkę ciężkiej pracy! Nie obyło się bez zdjęć. Dzięki współpracy z zespołem Kobiece Porady powstał ten post. Zapraszam na stronę ! Znajdziecie wiele ciekawych artykułów i porad !



Nie wiem jak Wy, ale ja kocham długie sukienki. Szczególnie latem, gdy jest gorąco. Wczoraj postawiłam na długą białą sukienką z nieco krótszym przodem i długim tyłem. Jest strasznie wygodna i lekka. ( nie patrzcie na dzieciaka za mną - trudno było znaleźć miejsce bez nikogo w wodzie. No ale w sumie pogoda była świetna więc nie ma się co dziwić.)





 Buty które miałam wczoraj na sobie i które po prostu uwielbiam i na pewno nie rozstanę się z nimi przez całe lato to espadryle. Świetne, wygodne buty - najlepsze słomiaki haha. Bardzo lekkie co bardzo cenię w butach.  Wyglądają bardzo ciekawie nie tylko do sukienki ale także do dżinsów. Uwielbiam je!
***
|sukienka - Butik | espadryle - prezent
Makijaż jest bardzo prosty. Praktycznie taki który stosuję na co dzień. 
Podkład L'oreal true match odcień Ivory |Brwi podkreślone kredką z HEAN kolor - brązowy. (o niej w następnym poście)| korektor Essence coverstick matt naturelle 10| Maskara - Rimmel Wake Me Up z wyciągiem z ogórka| usta - pomadka robiona własnoręcznie ( możecie znaleźć ''przepis'' w jednym ze starszych postów | puder ryżowy white chocolate - Lovely fix & matte

***

***
I to na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieje, że podobał się Wam. Dziękuje za sotatnie motywujące komentarze ! Jak Wam mija weekend? Piszcie w komentarzach czy macie ochotę na kolejne kosmetyczne DIY ! Miłego weekendu - odpoczywajcie :>

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na egzaminie :) Sukienka bardzo ładna, buciki również. Jesteś śliczna ! :*

    Jestem tu po raz pierwszy, ale bardzo mi się podoba :) Obserwuję i liczę na rewanż,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne espadryle kochana! Aż serce mi się kraje mam taką samą kruszynę i nie wyobrażam sobie i nawet nie chcę myśleć, że kiedyś jej zabraknie, współczuję kochana i życzę dużo siły <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku śliczne zdjęcia, uroczy piesek :), też mam yorka i po kąpieli też tak wygląda :) haha
    Śliczna sukienka, co do zwierzątka... ja straszcie przywiązuję się do swoich zwierzątek i nie mogę nawet pomyśleć o tym, że nikt nie żyje wiecznie i jej kiedyś zabraknie ;'(
    Życzę powodzenia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Obserwuję c:
    mój blog | mój sklep

    OdpowiedzUsuń
  6. moja psina ma już 15 lat i nie potrafię sobie wyobrazić co będzie bez niej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co lubię najbardziej czyli dluga sukienka i wygodne espadryle :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie. Bardzo mi przykro! Ale pomyśl, jak wiele cudownych chwil przeżyliście w ciągu tych dziesięciu lat. Mam nadzieję, że masz świadomość tego, że sprawiłaś, że jego/jej życie było piękne! Musisz mi uwierzyć, właśnie teraz moje łzy spadają na klawiaturę...

    A w temacie sukienki - wyglądasz naprawdę pięknie! Połączenie jej z espadrylami było świetnym pomsyłem ;) Zaraz wejdę na portal i trochę sobie poczytam ;) Gratuluję współpracy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam asymetryczne sukienki, mam ich 5, ale wszystkie są w ciemnych kolorach, więc na gorąc nie są odpowiednie. Śliczne zdjęcia

    Nowy post

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyczne diy zawsze mile widziane ;)
    jesteś prześliczna *.*
    przykro mi z powodu pieska :/
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każdy przywiązuje się do swojego zwierzaka. Ja mam obecnie trzy psy i cztery koty, ale przez moje życie przewinęło się wiele zwierząt i o wszystkich, których już ze mną nie ma, nadal myślę. Nadal mocno je kocham :) pięknie wyglądasz!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o espadryle https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html to są one idealne tylko na letnie dni. jednak jeśli na dworze jest bardzo gorąco to moim zdaniem nie ma lepszego obuwia. Dlatego espadrylom zawsze mówię tak.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię buty typu espadryle. To idealne obuwie dla kobiet, które cenią sobie wygodę oraz nie lubią chodzić w wysokich obcasach.

    OdpowiedzUsuń