sobota, 2 września 2017

Haul ubraniowy ubrania | Forever 21 | Ebay| Allegro| Vubu | Second Hand | Terranova

Witam Was moi drodzy w kolejnym poście. Z racji tego, że zakupów nieco mi się uzbierało postanowiłam zrobić Wam haul z ubraniami. Przygotowałam dla Was także parę stylizacji właśnie z tymi rzeczami które mam Wam do pokazania. Rzeczy pochodzą zarówno z sieciówek oraz Second Hand'ów a także ze stron internetowych. Może zacznę właśnie od nich.

***

Na początku chce Wam pokazać rzecz z której jestem bardzo zadowolona i sprawdziła się u mnie w stu procentach! Z pewnością natkneliście a raczej natknełyście się na nią choćby na instagramie, gdzie było tego mnóstwo. Mówię o staniku który przykleja się bezpośrednio na skórę. Nie posiada on żadnych ramączek ani pasków.
***

***

***

***

Ja zamówiłam w kolorze beżowym / cielistym w rozmiarze A. Jednak gdy będę zamawiać go ponownie to zdecyduję się na rozmiar B ponieważ ten jest lekko mały. Zamówiłam go na Ebay. Cena to niecałe 10 zł. Dodatkowo wiązania na środku mają ładnie eksponować nasz biust. Czy to naprawdę działa ? Tak! Ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Stanik jest do wielokrotnego użytku. ( ok. 30 razy). 

Efekt bardzo mi się podoba. 

Następnym zakupem ze sklepu internetowego jest bluza.

***

***
Posiada ona bardzo ładne wycięcia zarówno z przodu jak i z tyłu. Można nosić ją na wiele różnych sposobów. Dodatkowo bardzo się cieszę, że przyszła w takim rozmiarze jaki podaje tabela na stronie. Zakup pochodzi z Allegro. Bluza kosztowała 49,99 zł. 


Ostatnim już zakupem ze sklepów internetowych jest kombinezon i pochodzi on z Vubu. Szczerze mówiąc czytałam wiele negatywnych opinii na temat tego sklepu. Natomiat postanowiłam zaryzykować. 

***

Zamówienie przyszło do mnie w takiej paczuszce.

zdjęcie pochodzi ze strony sklepu Vubu

Materiał jest całkiem dobry, ale denerwuje mnie w nim to, że strasznie się obiera i gniecie. Kombinezon jest wygodny i ładnie wygląda (gdy tylko się go dobrze wyprasuje i przejedzie maszynką do czyszczenia). Nie będę wstawiać na razie zdjęcia ponieważ chciałam zrobić o nim osobny post. Czekajcie cierpliwie. Kosztował ok. 75 zł razem z kosztami wysyłki. 

Teraz przejdę do sklepów stacjonarnych i na pierwszy rzut lądują zakupy ze sklepu Forever 21 - mojego ulubionego. 

***

***

***

Pierwszym zakupem jest bluzka. Bardzo długo szukałam idealnej dla mnie hiszpanki. I dorwałam ją właśnie w tym sklepie. Na początku marzyła mi się czerwona, ale gdy zobaczyłam tą stwierdziłam, że muszę ją mieć. Jest bardzo wygodna i wykonana z dobrego materiału. Dodatkowo ma prześliczne szerokie rękawy. Kosztowała ok. 40 zł na przecenie. 

Kolejna rzecz także pochodzi z Forever 21 i jest to musztardowa spódniczka. Ja od dawna chciałam mieć coś w tym kolorze i będąc w Warszawie udało mi się znaleźć coś odpowiedniego dla mnie. 

***

***
 Bardzo ładnie wygląda w połączeniu z białą bluzką i czarnymi sandałkami. Spódniczka jest wykonana z materiału przypominającego sztruks. Ja nie jestem fanką tego typu tkanin, ale ta naprawdę przypadła mi do gustu. Kosztowała ok 40 zł na przecenie.

Kolejnym sklepem który odwiedziłam jest Terranova i tu kupiłam tylko koszulkę. Bardzo spodobał mi się napis oraz motyw kwiatów - bardzo wakacyjnie.

***
Kosztowała 10 zł.

Przejdźmy teraz do Second Hand'u gdzie zaopatrzyłam się w najwięcej rzeczy. Jestem chyba najbardziej zadowolona z zakupów właśnie w tym miejscu.

Na pierwszy ogień idzie bluza z napisem Oxford University. Zakochałam się w niej. Leży idealnie i jest bardzo ciepła i wygodna. Jest w stanie idealnym i dałam za nią tylko 8 zł.

***
Następną rzeczą jest bluzka. Jest dość duża dlatego postanowiłam zrobić z niej sukienkę. Ja bardzo lubię takie wzory. Bardzo fajnie można tego typu rzeczy dobierać z różnymi dodatkami typu wianki, chokery. Dodatkowo ma wiązanie na dekolcie co daje dużo możliwości stylizacji.   Kosztowała 4 zł.

***

***
Ja osobiście jestem wielką miłośniczką wszelkiego rodzaju dżinsowych kurtek i katan. Mam ich bardzo dużo w swojej szafie. Dla mnie nigdy za wiele więc kupiłam i tym razem.

***

Kurtka wykonana jest z jasnego dżinsu a takiej jeszcze nie miałam więc bardzo się cieszę, że na nią trafiłam. Jest w stylu oversize i pasuje do wszelkiego rodzaju topów.

***

***
Kosztowała 15 zł.

Ostatnią rzeczą jaką mam Wam do pokazania są buty, które możecie także zauważyć na zdjęciu powyżej. Są to trampki Lacoste, które dorwałam w dobrym stanie. Po odkażeniu i wypraniu wyglądają bardzo fajnie do różnych stylizacji.

***

Jestem z nich bardzo zadowolona.

W dzisiejszym poście to na tyle. Mam nadzieje, że podobał Wam się nowy post i zapraszam do komenotowania. Jak samopoczucie w drugi wrześniowy dzień? Cieszycie się na powrót do szkoły? Piszcie w komentarzach. Do następnego postu, buziaki xx. 

16 komentarzy:

  1. Great post dear! I love your blog, so I follow you :D
    PD: If you put the pictures bigger will look better ♥

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy! Najbardziej podoba mi się ta jeansowa kurtka. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowa kurtka bomba!, przepiękna.
    Śliczny wianek
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowa kurtka jest świetna! Bluza również mi się spodobała.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza z Oxfordu jest swietna! A ta hiszpanka ma bardzo fajny wzór ;) Pozdrawiam ciepło! :)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobały mi się bluzy ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting items!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Same perełki, aż nie wiadomo na czym wzrok skupić <3
    taki samonośny stanik też by mi się przydał :)
    bardzo podoba mi sie szary sweterek w serek, katana i bluzka hiszpanka- ajćććć <3

    pozdrwoionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłaś super rzeczy ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się bluzka z Forever 21. Śliczna jest. Super zdjęcia i blog <3
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne rzeczy :) Ja też lubię jeans i czekam na przesyłkę z kataną. Miałam kupować ten samonośny biustonosz, ale w końcu tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dżinsowa kurtka jest śliczna. Świetne zdjęcia. Kupiłaś genialne rzeczy. :)

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me please?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń