poniedziałek, 14 listopada 2016

"Nie ma nic bardziej bolesnego i destrukcyjnego niż podejrzliwość."- Czyli recenzja filmu DZIEWCZYNA Z POCIĄGU

Cześć Kochani! Przychodzę do Was po dość długiej przerwie. Niestety postów nie udało mi się wstawiać co tydzień, ponieważ natłok obowiązków szkolnych oraz kurs na prawo jazdy, który właśnie zaczęłam robić, zabiera mi wolny czas. Więc chciałam Was przeprosić za niedotrzymanie słowa o cotygodniowych postach. Na całe szczęście jutro zapowiada się jeden z tych luźniejszych dni (WOW wolny dzień od ponad miesiąca super). Tak więc mam dzisiaj dla Was recenzję filmu na który wybrałam się z Dawidem już jakiś czas temu.
Na początku powiem o podstawach i ogólnych informacjach:

Reżyserem filmu jest Tate Taylor, a scenariusz napisała Erin Cressida Wilson. Jest to thriller wyprodukowany w Stanach Zjednoczonych. Premiera ów filmu miała miejsce w Polsce 7 października 2016 r. a 5 października na świecie.

Film opowiada o kobiecie uzależnionej od alkoholu (oczywiście nic nie dzieje się bez powodu-nic więcej nie mogę powiedzieć ponieważ nie chcę mówić szczegółów, bo to nie o to chodzi), która codziennie pokonuje tą samą drogę do pracy pociągiem, obserwuje te same domy i ich mieszkańców. Pewnego dnia mieszkanka jednego z nich znika i kobieta postanawia pomóc w śledztwie.

Zacznijmy od tego, że Dziewczyna z pociągu z całą pewnością nie należy do ''lekkich'' filmów. A idąc za tym fabuła nie jest przereklamowana i przewidywalna. Pierwsze sceny filmu, muzyka oraz ogół pozwala wczuć się w klimat filmu. Już od pierwszych minut wkręciłam się i zaczęłam przeżywać a nie tylko oglądać i czekać na koniec z myślą '' Boże kolejny film o tej samej tematyce''. Więc od samego początku wywarł na mnie pozytywne wrażenie. W filmie jest wiele wątków i trzeba naprawdę się skupić, żeby zrozumieć co do czego dopasować. Przez cały czas oglądałam z zaciekawieniem i skupieniem. Koniec okazał się dla mnie zaskakujący i smutny. A właściwie od pewnego momentu film staje się jeszcze bardziej dramatyczny. Przy ostatnich końcowych scenach siedziałam i błagałam żeby się nie kończył. Nie mogę powiedzieć także, że film nie był drastyczny, bo momentami był, ale to nic. Wszystko na końcu ułożyło się w całość. Film nie zostawiał żadnych pytań co dalej ? Wszystko było jasne.

Tak więc mogę Wam bez żadnych wątpliwości polecić obejrzenie tego thrillera. Naprawdę warto. Jeśli ktoś z Was lubi takie filmy to serdecznie polecam. Moje wrażenie po wyjściu z kina było jak najbardziej pozytywne. Jest to jeden z lepszych filmów jakie oglądałam. Mogę nawet powiedzieć, że jeden z najlepszych. Zastanawiam się nad kupieniem książki, ktoś czytał ?

"Ludzie, z którymi coś nas kiedyś łączyło, nie pozwalają nam odejść i żebyśmy nie wiem, jak bardzo próbowali, nie wyplączemy się z tego, nie uwolnimy. Może po pewnym czasie przestajemy po prostu próbować."

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze! Nie ma nic bardziej motywującego ! :)

15 komentarzy:

  1. Nie czytałam książki ani nie oglądałam filmu ale mam zamiar to nadrobić. Najpierw książka później film.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie obejrzeć, książki nie czytałam jeszcze ;p Lubię thrillery budujące napięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam książki, a tym bardziej nie oglądałam filmu. Lecz powoli szukam, skąd mogę wypożyczyć "Dziewczynę z pociągu", bo wydaje się być mega ciekawa :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka była rewelacyjna , jednak nie miałam okazji oglądnac filmu :)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mieliśmy pojechać na to do kina, ale jakoś ostatecznie padło na "nie oddychaj" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać ciekawe, muszę przeczytać :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam niedawno zwiastun tego filmu. Muszę koniecznie obejrzeć :) Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również otrzyma od Ciebie obserwację: iobiektywwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo już słyszałam o tym filmie. I jestem go bardzo ciekawa. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ten film, jak dla mnie był bardzo słabiutki, przewidywalny i prosty. Od początku wiedziałam kto zabił, nudziłam się wręcz oglądając go. W moje łapki wpadła również książka, przeczytałam trochę i mimo, że nie wciągnęła mnie jakoś bardzo jest niewątpliwie lepsza niż film.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele słyszałam o książce i o filmie i bardzo chcę przeczytać książkę, ale jakoś nie mogę się za to zabrać.
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam książkę, na podstawie której nakręcono film - naprawdę mi się podobała :) Ekranizacji jeszcze ni było mi - niestety - dane obejrzeć.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. nie oglądałam jeszcze tergo filmu ale zabieram się do tego już od ładnych kilku tygodni :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na tym w kinie niedawno, genialne :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome book and movie *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w kinie na tym filmie i mam po nim mieszane uczucia. Obserwuję i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń